Cu un consum de 5,7 l/100 km si emisii de 114g CO2/km, Octavia 1,2 TSI dispune de norma de poluare EU5, fiind motorul cu cel mai redus consum de benzina al gamei.
Noul motor de 1,2 litri dispune de un cuplu maxim de 175 Nm la 1,550 – 4,100 revs/min.
Motorul poate fi cuplat fie la o cutie manuala cu sase viteze sau o transmisie DSG cu sapte viteze.
Urmarind noul trend, volum cat mai mic si putere mare, acest motor modern face posibila combinarea criteriilor economice si de mediu.
Noul propulsor continua traditia de peste 110 ani a marcii Skoda in producerea de motoare.
Fabrica de la Mlada Boleslav a inceput producerea acestei unitati in 2009, planuind sa ajunga la 1.000 unitati/zi in acest an.
Pentru realizarea obiectivului, departamentul de productie a motoarelor din cadrul Skoda Auto dispune de un numar de 600 de angajati producand un numar de 2.800 motoare/zi.
In afara de 1,2 TSI, se produc la Mlada Boleslav doua versiuni ale motorizarii 1,2 HTP (doua nivele diferite de putere) si se executa asamblarea finala pentru 1,4 MPI si pentru motoarele diesel 1,4 TDI PD, 2,0 TDI PD, 2,0 TDI CR.
Skoda Octavia facelift a fost lansata pe piata romaneasca la finalul anului 2008.
Produsa si asamblata in opt tari, Octavia este cel mai bine vandut model al marcii Skoda. Noul model Octavia a fost proiectat la Skoda Auto Technical Center in Mlada Boleslav din Cehia.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: