Initial, motorul diesel va echipa cele doua modele crossover EX si FX, iar mai tarziu si sedanul Infiniti M. De asemenea, noul diesel va echipa si vehicule Renault si Nissan

Cu o putere de 238 CP si un cuplu remarcabil de 550 Nm, cu transmisie automata standard in sapte trepte, modelul EX30d ajunge la 100 km/h in 7,9 secunde, iar modelul FX30d, in 8,3 secunde.

Denumit V9X, noul motor V6 diesel de la Infiniti a fost dezvoltat in Europa de catre inginerii Infiniti in colaborare cu alti ingineri de la Renault si Nissan. Acesta este fabricat la o uzina ultramoderna din Cleon, Franta, aflata la circa 100 km vest de Paris.

„In cadrul Aliantei am decis sa dezvoltam propriul nostru motor, un diesel performant. Era obligatoriu un motor diesel puternic, mai ales pe piata europeana a SUV-urilor premium, unde motoarele diesel au inregistrat cele mai mari vanzari din acest segment.”, a afirmat Jim Wright, vicepresedinte Infiniti Europa.

Motorul V9X reduce emisiile de CO2 pana la 224 g/km in cazul modelului EX si inregistreaza un consum in ciclu combinat de 8,4 l/100 km. Cifrele echivalente pentru modelul FX sunt 240 g/km si 9,0 l/100 km.

Cu peste cinci linii de modele existente in prezent, G37 Sedan, coupé si cabrio, EX si FX, Infiniti a comercializat peste 2.000 de vehicule, pe 15 piete.

Un al saselea model, linia Infiniti M, va fi lansat in cursul anului 2010. Si acesta va fi disponibil atat in versiunea pe benzina, cat si in noua versiune 3,0 diesel.

Performante si constructie
Putere 238 CP / 175 kW
Cuplu 550 Nm, de la 1.750 la 2.500 rot/min
Sistem de alimentare Turbocompresor cu duze variabile si intercooler
Sistem de injectie Common rail, 1.800 de bari si piezoinjectoare
Distributie DOHC, lant si pinion cu dispozitiv de reglare mecanica a jocului supapelor
Actionarea supapelor Tacheti cu role si dispozitiv de reglare hidraulica a jocului supapelor
Chiulasa/bloc de cilindri Aluminiu/CGI