Volkswagen a decis sa abandoneze definitiv solutia tehnica a injectiei de motorina pe care o introdusese la motoarele diesel.

La momentul omologarii injectiei prin rampa comuna (commonrail diesel injection) in anii '90 de catre Fiat, aceasta solutie a fost rapid preluata de catre toti ceilalti producatori de automobile.


Commonrail presupune pomparea motorinei in fiecare cilindru, printr-o conducta comuna, denumita si "rampa".

Cu toate acestea, VW a insistat ca solutia sa este mai eficienta.

Denumit "Puempe-duse" (pompa-injector) acest sistem presupune folosirea unui mecanism separat de injectie pentru fiecare cilindru.

Nu au existat si alti producatori interesati de acest mecanism, a carui utilitate si eficienta nu au convins, motiv pentru care VW se va alatura restului industriei auto din 2007.

Principalul motiv il constituie diferenta mare de pret dintre sistemul VW si sistemul commonrail, care, fiind produs in mai multe milioane de exemplare, are un pret mai putin restrictiv decat Puempe-duse.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri