Comparativ cu ianuarie 2008, sau ianuarie – februarie 2008, inregistrarile de masini noi au scazut cu 15%, respectiv 16%.

Dupa primele doua luni, inmatricularile de masini in Uniunea Europeana au crescut cu 8%, la 2,03 milioane de masini noi. Italia a avut cele mai multe masini inmatriculate cu 407.580 unitati, urmata de Germania cu 376.035 unitati, Franta cu 352.013 unitati, Marea Britanie cu 214.165 unitati si Spania cu 161.411 unitati.

Germania a fost singura tara cu inmatriculari in scadere cu 20% in primele 2 luni. Piata a crescut cu 16% in Franta, 25,5% in Italia, 29% in Marea Britanie si 33% in Spania.

Romania este pe primul loc la inmatriculari in scadere, cu 77%, in ianuarie-februarie 2010. In primele doua luni au fost inmatriculate in Romania 4.800 de masini, de la 21.000 de unitati in aceeasi perioada din 2009.

In februarie au fost inmatriculate in Europa 974.346 de masini noi, cu 3% mai mult fata de februarie 2009.

Cea mai mare piata europeana, Germania, a scazut in februarie cu 30%, in timp ce Franta a crescut cu 18%, Italia cu 21%, Marea Britanie cu 26% si Spania cu 47%.

Romania, Ungaria si Polonia au avut inmatriculari in scadere in februarie cu 63%, 58%, respectiv 19%.

Dacia a avut in primele doua luni cea mai mare crestere a inmatricularilor in Europa cu 56% (34.438 unitati), fiind urmata de Renault cu o crestere de 41,5% (188.000 unitati) si Nissan cu 32% (60.370 unitati).

Cele mai mari scaderi le-au avut Saab cu 60% (1.800 unitati) si Honda cu 28% (25.000 unitati).

Volkswagen are cea mai mare cota de piata de 11%, fiind urmat de Renault cu 9%, Ford cu 8,6% si Peugeot cu 7,8%. Marca romaneasca Dacia are 1,7% din piata europeana.