Grupul auto italian Fiat ar putea sa suspende 5.000 de locuri de munca din Italia si sa reduca numarul de modele fabricate in aceasta tara, insa sa majoreze productia, in cadrul noului plan industrial pentru 2010-2014.


Grupul s-ar apropia, prin urmare, de decizia de a desprinde divizia auto de restul grupului, pentru a o lista la bursa, scrie NewsIn.

Potrivit cotidianului La Repubblica, citat de AFP, planul industrial pentru perioada 2010-2014, pe care Fiat urmeaza sa-l prezinte pe 21 aprilie la Turin, prevede disponibilizarea a 5.000 de angajati.

Cele 5.000 de suprimari includ in principal 2.000-2.500 de concedieri in cadrul uzinei Mirafiori din Turin, din nordul Italiei, precum si 1.500 de disponibilizari deja prevazute in cadrul uzinei Termini Imerese din Sicilia, care urmeaza sa fie inchisa la finalul lui 2011.

Fiat are in Italia 30.000 de angajati in divizia auto, ceea ce face ca suprimarile sa reprezinte o reducere a personalului cu 15%.

Fiat mai produce camioane, autobuze, utilaje agricole si de constructii si are in total 80.000 de angajati in Italia.

La Repubblica mai scrie ca Fiat va reduce numarul de modele produse in Italia de la 12 la opt.

Insa, asa cum a declarat deja directorul general al grupului, Sergio Marchionne, productia va creste in schimb la 900.000 de autoturisme pe an, de la 600.000 de autoturisme in prezent, datorita transferului productiei modelului Panda din Polonia la Pomigliano, in sudul Italiei.



Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri