Bordeanu ii va raporta lui Fabrice Cambolive, directorul comercial al Renault Romania.

La inceputul anului, Bordeanu s-a alaturat directiei comerciale a grupului Renault.

Bordeanu a lucrat din august 2006 la Toyota Romania ca director de marketing, director comercial, director regional al marcii Lexus, dupa 7 ani pe piata FMCG la Danone, unde a inceput ca junior brand manager si a terminat ca marketing manager pe Europa de Sud-Est.

Intrebat care este provocarea de a face marketing pentru Dacia, Bordeanu a spus: “Dacia este in prezent o marca internationala de succes." Totusi, desi imaginea Dacia progreseaza in tara, aceasta nu este inca la nivelul marcilor occidentale. Mi se pare firesc ca oamenii sa aprecieze si sa tina cu o marca romaneasca, nu cu marci germane. Mai ales in conditiile in care nemtii si francezii cumpara Dacia mai mult decat o fac romanii”.

Bordeanu mizeaza pe promovare, care spune ca este mai vizibila la televizor, pe panourile stradale, pe internet. “Publicitatea trebuie sa trimita lumea in showroom-uri. Imi doresc creatii care sa intrige clientii, sa-i puna pe ganduri, sa-i capteze si, in cele din urma, sa-i convinga”, a spus viitorul director de marketing al Dacia-Renault.

Proiectul la care lucreaza Bordeanu in prezent pentru Dacia are in vedere “ameliorarea imaginii de marca si ameliorarea continua a gamei”. La fel si pentru Renault, Bordeanu vrea sa imbunatateasca imaginea marcii franceze pe piata romaneasca, pentru a deveni liderul importatorilor.

“Vom face cunoscut vehiculul electric, el este viitorul. Poate suna a science-fiction, dar e perfect real. Sper sa instalam vehiculul electric ca parte a gamei Renault in aceasta tara”, a mai spus Bordeanu.

Principalele schimbari in managementul grupului Renault in Romania au fost venirea lui Jerome Olive care l-a inlocuit pe Francois Fourmont in functia de director general si numirea lui Fabrice Cambolive ca director comercial.

Sursa foto: Mediafax, Fotograf: Sorina Andreica

Top schimbari la nivelul managementului in auto

Top schimbari la nivelul managementului in auto