Un model Auris cu echiparea Sol si o motorizare pe benzina are un pret de circa 20.000 euro cu TVA. Diferenta de pret fata de Auris hibrid fiind de 20%, 4.000 euro cu TVA.

Capabil sa functioneze atat in modul integral electric, cat si in modul combinat (benzina si electric), sistemul Hybrid Synergy Drive, alcatuit dintr-un motor pe benzina de 1,8 litri VVT-i si un motor electric, poate genera o putere maxima de 136 CP, care asigura o accelerare de la 0 la 100 km/h in 11,4 secunde si o viteza maxima de 180 km/h – performante comparabile cu ale oricarui model cu propulsor conventional de 2,0 litri, benzina sau diesel.

Cand functioneaza in modul EV (integral electric), Auris HSD ofera un nivel zero al emisiilor de CO2, NOX si particule PM, putandu-se deplasa pe distante de pana la 2 km, cu viteze de pana la 50 km/h, in functie de nivelul de incarcare a bateriei si de conditiile de drum.

Emisiile Auris HSD sunt de 89 g CO2 /km. Transmisia Auris hibrid este E-CVT (transmisie controlata electric continuu variabila).

In dotarea standard, modelul vine cu elemente de siguranta activa si pasiva (inclusiv sistem de asistenta la pornirea in rampa HAC), sistem Smart Entry&Push Start, senzori de lumina si ploaie, camera de luat vederi pentru mersul inapoi cu vizualizare intr-un display integrat in oglinda retrovizoare electrocromatica.

Citeste si:

La nivel global, Toyota va lansa un numar de aproximativ 10 noi modele-hibrid pana in prima parte a intervalului 2010 – 2020, compania avand ca obiectiv pana in anul 2020 disponibilitatea echiparii tuturor modelelor sale cu derivate propulsate de sistemul Hybrid Synergy Drive.

Sistemul este extrem de usor de adaptat in viitor pentru folosirea atat pe vehicule propulsate cu pile de hidrogen, cat si pe vehicule integral electrice.

Proiectat exclusiv pentru piata europeana modelul Auris HSD este construit in Anglia, la Toyota Motor Manufacturing UK.