“Primul lot este cu masini Fiat, va mai fi o marca, nu va pot spune acum. Caroseria este facuta langa Venetia, de firma Perozzi. Investitia pentru cele 2.000 de masini depaseste 100 de milioane de euro. Pe strada vor fi toate cam intr-un an”, a declarat omul de afaceri Dinu Patriciu.

Investitia pentru o masina Mic.Ro se amortizeaza in 6 luni - 1 an.

Masina are propriul generator care furnizeaza curentul electric necesar aparatelor frigorifice si iluminarii.

Noile magazine pe roti au inceput deja sa apara in zone din Capitala, precum Politehnica, Academia Militara sau Drumul Taberei, fiind deschise in fiecare zi, de la 7 dimineata la 11 seara.

“In prezent sunt magazine Mic.Ro care vand de 2.000 de euro pe zi, 1.000 de euro, 200-300 de euro, media este de 730 de euro pe zi. Ne aprovizionam de la propria noastra unitate logistica, produsele sunt direct de la producatorii romani”, a mai spus Patriciu.

Magazinele pe roti vor fi prezente in intersectii mari, in apropierea statiilor de metrou. La Ploiesti vor fi 40 de Mic.Ro pana la finalul anului. In tara exista deja la Ciolpani, Tancabesti, Saftica, Corbeanca, Snagov, Balotesti.

Mic.Ro este reteaua de magazine de proximitate dezvoltata, incepand din aceasta primavara de Dinu Patriciu, fondatorul Rompetrol. De la infiintarea din aprilie si pana acum, reteaua a ajuns sa numere 113 unitati fixe si 12 mobile, iar planurile pentru urmatorul an vizeza o crestere exploziva: 3.000 de unitati in total – 1.000 fixe si 2.000 mobile (rulote).

Cu o suprafata de vanzare medie de 70 de metri patrati, magazinele Mic.Ro sunt pozitionate drept “bacanii”, cu produse alimentare si de stricta necesitate, care sa deserveasa 300-400 de familii si care sa se regaseasca “din 800 din 800 de metri" in orase, dar si in mediul rural.