B-MAX va fi construit pe aceeasi platforma cu a modelului Fiesta, insa aspectul vehicului este asemanator cu C-Max.

Noul model va fi cu aproximativ 10 centimetri mai lung si mai inalt fata de Fiesta in cinci usi, potrivit Mediafax.

B-MAX nu va avea in echiparea caroseriei barele centrale care despart portierele la vehiculele obisnuite, iar usile din spate se vor deschide prin rabatare spre protbagajul masinii.

Prezent la Geneva la evenimentul de lansare a noului model fostul ministru de Finante Sebastian Vladescu, apropiat al oficialilor Ford, a declarat, potrivit Mediafax, ca B-Max va fi echipat cu variante de motorizare de un litru, propulsoare care vor fi fabricate tot in Romania.

Citeste si:

Reprezentantii Ford au mentionat ca primele modele de test vor putea fi vazute pe sosele incepand din vara acestui an, urmand ca productia de serie sa aiba loc la inceputul anului viitor.

Fostul premier Calin Popescu Tariceanu, prezent si el la eveniment, a spus ca stia de mult timp cum va arata modelul B-Max si ca este sigur ca masina va reprezenta un varf de gama a marcii Ford.

Wolfgang Schneider, vicepresedinte al Ford Europa, a declarat ca Ford isi mentine angajamentele privind Romania si, in plus, dupa 2012, vor urma o serie de investitii pe termen lung, care ar putea cumula un miliard de euro.

Noua forma a contractului Ford-Guvern, semnata in aprilie

Noua forma a contractului Ford-Guvern, semnata in aprilie