[Update] Ruxandra Brutaru a declarat, potrivit Mediafax, ca a demisionat din functia de director general al Tarom din motive personale, legate de nevoia de a sta mai mult timp alaturi de familie, dar si din cauza salariului redus.

"Plecarea mea tine si de salariu, dar nu e motivul principal. Sunt mama, am un copil care incepe scoala si care nu ma vede", a afirmat Brutaru.

Ea a precizat ca salariul net pe care il incasa era de 4.600 lei net, lunar.

"Niciodata nu am castigat atat de putin"
, a spus Brutaru.

Ea a mai spus ca atat timp cat nu reuseste sa fie aproape de familie, atributiile ocupandu-i aproape tot timpul, nu a avut nici macar satisfactii financiare in compensatie.

Guvernul a plafonat anul trecut salariile directorilor din companiile de stat la nivelul remuneratiei incasate de secretarii de stat.

Motivul demisiei Ruxandrei Brutaru a fost unul "strict pecuniar, personal", netinand de imaginea companiei sau de vreun eventual control al Ministerului Transporturilor asupra managementului, a declarat senatorul PSD, potrivit Mediafax.

Vasilescu a spus ca functia de director general era salarizata de Ministerul Transporturilor si Infrastructurii, cu 6.600 lei pe luna.
Potrivit lui Vasilescu, Brutaru a preferat functia de director general adjunct al Tarom, post platit de Tarom, nu de minister, cu aproape 15.000 lei.

Citeste si:

Ea mai sustine ca la conducerea Tarom va fi promovat directorul de marketing si vanzari, Gabriela Bordea, despre care sustine ca "va continua proiectele falimentare" ale companiei.

Surse din Ministerul Transporturilor si Infrastructurii au declarat ca Brutaru a demisionat din functia de director general al Tarom, pe care o ocupa de la finele anului 2008.

Demisie la sefia Tarom

Demisie la sefia Tarom

Brutaru a fost numita in functie de fostul ministrul al Transporturilor Radu Berceanu pentru a-l inlocui pe Gheorghe Barla, care a fost demis.

La inceputul lunii februarie, PSD a solicitat demiterea Ruxandrei Brutaru pentru management defectuos.

Numarul pasagerilor transportati anul trecut de Tarom a crescut cu 24% fata de anul precedent, de la 1,77 milioane de calatori la 2,2 milioane de pasageri, potrivit datelor preliminare ale companiei.

Tarom estimeaza ca in acest an cheltuielile vor fi egale cu veniturile, conform proiectului de buget pentru 2011. Compania a inregistrat pierderi de 90,99 milioane de lei in 2009, cand miza pe un profit de 760.000 de lei.

Guvernul trebuie sa gaseasca pana la sfarsitul anului un investitor strategic pentru operatorul de transport aerian Tarom, inclus pe lista companiilor monitorizate de FMI din noul acord, privatizarea fiind ultima solutie, insa daca aceasta esueaza compania intra in faliment, spun consultantii intervievati de wall-street.ro.

Citeste si interviul Sefa Tarom, despre privatizare: O companie din mediul privat, mai usor de condus

Zborul spre privat: Logica vanzarii Tarom

Zborul spre privat: Logica vanzarii Tarom