“In aprilie 2010, am inceput povestea bacaniilor cu primele 10 magazine. Am continuat cu inaugurarea Mic.Ro mobilelor in octombrie, iar in noiembrie am deschis primul magazin din afara Bucurestiului, in Ploiesti. Astazi, prin mentinerea strategiei de a fi cat mai aproape de oameni, (...) Mic.Ro a depasit cifra de 450 de unitati si ca peste 120.000 de clienti ne trec pragul zilnic”, a declarat Dan Ionescu (foto), CEO-ul Mercadia Group, intr-un comunicat de presa.

In primul an de functionare, strategia de expansiune a vizat orase mari, precum Brasov, Constanta, Craiova, Pitesti, Ploiesti, Targu Mures si imprejurimile acestora.

Pentru anul acesta, oficialii companiei au planuri pentru deschiderea de magazine in alte 23 de orase cu peste 150.000 de locuitor, cat si in cele mai mici, cu peste 80.000 de locuitori. Printre acestea se numara Arad, Bacau, Baia Mare, Braila, Cluj, Galati, Iasi, Oradea, Sibiu, Timisoara, Satu Mare, Buzau, Focsani, Piatra Neamt, Suceava, Botosani, Drobeta Turnu Severin, Targoviste, Targu Jiu, Tulcea, Resita, Bistrita.

Oficialii companiei de retail nu au facut publice detalii cu privire la rezultatele financiare din primul an de functionare.

Mercadia are planuri pentru o retea 3.000 de unitati in total, dintre care 1.000 fixe si celelalte mobile (rulote). In mai putin de doi ani ani, acestea ar trebui sa inregistreze afaceri de 2 miliarde de euro, adica mai mult decat Metro Cah & Carry, cel mai mare jucator din comertul modern romanesc. In 2010, Metro Cash & Carry a inregistrat vanzari de 1,137 miliarde de euro.

Condusa de un fost director de operatiuni din cadrul Rompetrol, Dan Ionescu, Mercadia Holland BV administreaza in prezent trei afaceri: lanturile de magazine Mic.Ro si MiniMax Discount (ce vor fi rebranduite in Mac.Ro), casele de pariuri Bet Arena Cafe si minireteaua de magazine cu produse ecologice Bio Good.

Afacerea lui Patriciu din retailul alimentar in cifre:

• primul magazin Mic.Ro a fost deschis in aprilie 2010

Citeste si:

• target de 3.000 de unitati Mic.Ro pana la finele lui 2011; din total, 1.000 de magazine vor fi fixe, iar restul mobile (chioscuri pe roti)

• target de 150 de unitati MiniMax Discount pana la finele lui 2011

• target de vanzari pentru Mic.Ro: 1,5 miliarde de euro

Citeste aici:

Business nascut vara, pe o barca: Cum vrea Patriciu sa faca 2 mld. euro din comert

Business nascut vara, pe o barca: Cum vrea Patriciu sa faca 2 mld. euro din comert

Business nascut vara, pe o barca: Cum vrea Patriciu sa faca 2 mld....

Este randul dvs. sa comentati. Ce opinie aveti despre afacerea din retail a lui Dinu Patriciu? Comentati mai jos.