Lansat pe piata in 2007, LaColline, producator de produse lactate din branza de capra, estimeaza pentru acest an afaceri de aproximativ un milion de euro.
Afacerea ii apartine antreprenorului Ovidiu Spinu, care a decis in 2007 sa puna in aplicare o experienta traita in Franta in urma cu 20 de ani, investitia initiala ridicandu-se la 500.000 de euro. Pentru acest an compania estimeaza o cifra de afaceri de aproximativ un milion de euro si un profit de minim 20.000 euro.

LaColline achizitioneaza materia prima din zona centrala si de nord a Transilvaniei, de la doua ferme mari si de la o serie de ferme mai mici. Produsele sunt preparate dupa retete traditionale frantuzesti.

Fabrica din Valcele are in prezent o capacitate de procesare de peste 3.000 de litri de lapte pe zi. Compania clujeana exporta o parte din productie in tari precum Ungaria, Cehia si Slovacia.

“Intre 30% si 50% din productie merge la export. In cifre, vindem cam 15 tone pe an in Ungaria. Maghiarii prefera sortimentele presarate cu piper sau cu ierburi din care nu trebuie sa lipseasca mararul. In Cehia si Slovacia am intrat in supermarketuri in aceasta primavara. Aici merge bine branza pudrata cu praf de carbune si platourile party – minidiscuri, rondele de branza gata pentru a fi luate in scobitoare.” spune Marcela Spinu, administratorul fabricii.

Pe plan local, produsele LaColline se vand in magazinul de prezentare din incinta fabricii, in lanturile unor magazine de delicatese, naturiste, in hoteluri sau firmelor de catering din Cluj- Napoca. La nivel national, produsele sunt comercializate in retele de retail precum Auchan, Cora, Mega Image sau Minimax.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri