Retailerul austriac de bricolaj bauMax, prezent pe piata locala din anul 2006, va deschide urmatoarele doua magazine din Romania in primavara anului viitor, in orasele Oradea si Cluj-Napoca, investitia fiind estimata la 30 de milioane de euro.
Primele unitati planificate pentru deschidere in 2012 vor fi in orasele Cluj-Napoca si Oradea, iar investitiile totale se vor ridica la circa 30 de milioane de euro, avand in vedere ca suma media alocata de bauMax pentru un magazin este de aproximativ 15 milioane de euro.

"Pe 16 mai am inceput constructia la Cluj-Napoca, iar magazinul va fi deschis anul viitor. De asemenea, la Oradea au inceput sa se faca studii geologice premergatoare constructiei", au declarat reprezentantii companiei.

In martie anul curent, Nicola Szekely, country manager bauMax pentru Romania si Bulgaria, declara ca pana in luna martie a anului viitor, retailerul si-a propus sa deschida trei magazine, orasele mentionate fiind Bucuresti, Oradea si Cluj-Napoca.

Urmatoarele doua magazine vor fi deschise anul viitor, in lunie februarie-martie, in vreme ce constructia magazinului din Bucuresti ar putea depasi cu putin termenul de 12 luni, propus initial. Insa chiar daca bauMax va ramane cu un singur magazin deschis in 2011, Szekely isi mentine estimarea din martie, potrivit careia cifra de afaceri va creste in acest an la 200 de milioane de euro, fata de 150 milioane de euro, nivel atins anul trecut.

Retailerul de bricolaj a inaugurat anul trecut patru magazine, in Bucuresti, Pitesti, Timisoara si Constanta.

bauMax detine peste 150 de magazine in opt tari europene, respectiv Austria, Cehia, Slovacia, Ungaria, Slovenia, Croatia, Bulgaria si Romania.

Cei mai importanti jucatori de pe piata locala de bricolaj sunt Praktiker, Dedeman, Bricostore si bauMax.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri