"Am investit atat in tehnologie cat si in oameni, am creat aproximativ 30 noi locuri de munca si am desfasurat un program intens de instruire” a spus Gabriel Colobatiu (foto), directorul general al SGP.

Recent, compania a achizitionat fabrica de prefabricate G&D Teius, de la firma italiana G&D Prefabricatti, iar valoarea tranzactiei a fost de patru milioane de euro.

Somaco a dat 4 mil. euro pe o fabrica din Teius. Vezi aici detalii

Somaco a dat 4 mil. euro pe o fabrica din Teius. Vezi aici detalii

Investitia totala in unitatea din judetul Alba se va ridica la sase milioane de euro, dintre care doua milioane de euro urmeaza sa fie alocate pentru extinderea gamei de produse.

Producatorul de materiale de constructii estimeaza ca piata de prefabricate din beton se ridica la 400.000 de metri cubi, din care segmentul prefabricatelor pentru apa si canalizare reprezinta 20%.

“Ne asteptam ca in anii urmatori acest segment sa creasca semnificativ in urma accelerarii proiectelor de infrastructura utilitara planificata. Fabrica noastra este bine localizata si poate acoperi livrari in toata Moldova, dar si in zona de est a Transilvaniei”, a afirma Remus Benea, director operatiuni SGP.

Citeste si:

La inceputul lui 2008, in portofoliul Somaco S.A. se aflau sapte unitati de productie: Adjud, Alexandria, Buzau, Doaga, Galati, Roman si Drobeta Turnu - Severin.

Oresa Ventures a achizitionat insa cele mai mari capacitati, respectiv fabricile din Adjud, Buzau si Roman, suma platita fiind de 32,5 mil. euro. Celelalte patru fabrici au fost incluse in SMC Prefabricate pentru Constructii (fosta Somaco S.A), in vreme ce Sonriso, compania prin care fondul de investii a cumparat cele trei unitati de productie, a devenit Somaco Grup Prefabricate.

SGP a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de aproximativ 15 milioane de euro, in crestere cu 27% fata de valoarea din 2009, pe fondul extinderii vanzarilor la nivel national si a majorarii cererii de produse din zona industriala.

Compania si-a continuat cresterea si la inceput de an, cand a realizat vanzari cu 10% mai mari in primele patru luni, fata de aceeasi perioada din 2010