Catalin Scripcaru, presedintele retelei Century 21 Romania si managing partner al companiei de dezvoltare imobiliara Advanced Development, lucreaza in medie 12 ore pe zi si are cinci-sase intalniri. In acest context, pranzul devine aproape intotdeauna o masa de afaceri.
Catalin Scripcaru se trezeste in fiecare dimineata la ora 6:15 si ajunge la birou in jur de 8. Recunoaste ca este foarte matinal, insa “da vina” pe cei sase ani petrecuti in Germania, unde cele mai multe intalniri de afaceri au loc incepand cu ora 7.

“In jur de ora 7:30 iau micul dejun si, in unele zile, o duc pe Anastasia, fiica cea mare, la gradinita. De obicei, ajung la birou la ora 8 si pana la 10:30 imi verific mail-urile si vad ce trebuie sa deleg. Dupa ora 9-9:30, de cele mai multe ori, incep intalnirile”, povesteste el.

Circa 80% din timpul sau de lucru este reprezentat de intalniri. Presedintele Century 21 este adeptul intalnirilor de cel mult doua ore, ceasul si agenda fiind instrumente de lucru nelipsite.

“In sedinte, stam cu ceasul pe masa pentru ca daca nu avem un deadline riscam sa ne intindem. De asemenea, agenda este obligatorie si rareori merg la intalniri fara ea. Sunt lucruri esentiale cand incerc sa-mi planific cat mai mult din timp”, afirma managerul.

In a doua parte a zilei, intre orele 12:30 si 13:30, urmeaza pranzul, care, in 90% din cazuri este o masa de afaceri. “Este un moment pe care nu-ti permiti sa-l pierzi. Imbini utilul, pentru ca trebuie sa mananci, cu placutul”, continua Catalin Scripcaru. De obicei, el are cinci-sase intalniri, fie la biroul sau aflat in apropiere de Piata Victoriei, fie in zone apropiate.

Vara, mijlocul de transport este, de obicei, bicicleta, pe care a cumparat-o initial pentru weekendurile petrecute in familie. In plus, mersul pe bicicleta tine si loc de sport, mai ales in perioadele in care managerul nu are timp sa ajunga la sala.

Pe langa intalniri si munca de birou, care nu dureaza mai mult de trei ore pe zi, managerul isi desfasoara activitatea cu ajutorul mail- urilor. Intr-o zi, el primeste 150-200 de mail-uri,
insa in multe dintre acestea este pus la CC, ocazii care nu necesita, de obicei, un raspuns. La mail-uri renunta seara, cand ajunge acasa.

“Ziua de lucru dureaza in medie opt ore. Incerc sa fiu acasa la 19:30-20:00, pentru a putea sa-mi petrec timp cu familia. Cand sunt acasa, sotia nu vrea sa ma auda vorbind la telefon despre afaceri. La mail-uri, raspund la anumite intervale de timp, mai putin seara”, spune seful Century 21.

Loc pentru lectura apare in weekend, cand Catalin Scripcaru prefera cartile de leadership. In ceea ce priveste presa, citeste de cele mai multe ori articolele cu ajutorul telefonului sau al tabletei.

“Citesc presa destul de mult pe telefon si pe iPad, nu mai citesc print de doi-trei ani. Cel mai des cred ca citesc HotNews, desi continutul nu este cel mai bun pentru partea de business, au o aplicatie foarte buna pentru iPhone. Aplicatiile pentru iPhone sau iPad sunt viitorul, trebuie sa fii acolo daca vrei sa ramai in aceasta industrie”, arata el.

Pe parcursul zilei, managerul mai primeste newslettere de la Ziarul Financiar, wall-street.ro si Daily Business. Abonamente are doar la New York Times si un ziar din Austria. Iar daca a pierdut o stire pe timpul zilei, recupereaza seara, cu ajutorul social media.

“Seara, cand intru pe Facebook, vad daca sunt articole care mi-au scapat. In medie, aloc 30 de minute pe zi pentru tot ce inseamna social media”, mai spune Scripcaru.

Ziua sa se incheie in jurul orei 22, insa recunoaste ca adoarme in jur de ora 24. “Incerc sa prind macar sase ore de somn”, incheie el.

O ZI DIN VIATA UNUI MANAGER
este un produs editorial exclusiv care prezinta saptamanal viata de business a celor mai puternici manageri din Romania.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri