Mic.ro Retail, parte a grupului Mercadia Holland BV, a inregistrat in 2010 o cifra de afaceri de 51,33 milioane de lei (cca 12,22 mil. euro) si pierderi de 50,29 milioane de lei (11,97 mil. euro), potrivit informatiilor de pe site-ul Ministerului Finantelor Publice.
Rezultatele au fost obtinute cu un numar mediu de 534 de angajati.

Primul magazin Mic.ro a fost deschis aprilie 2010, iar in decursul unui an (pana in aprilie 2011) au fost inaugurate 460 de unitati.

La finele lunii iunie, reteaua avea peste 600 de minimarketuri peste tot in tara.

Grupul Mercadia Holland BV, companie de retail controlata de Dinu Patriciu (foto), are o cifra de afaceri anuala de peste 460 de milioane de euro, sustin reprezentantii sai.

Oficialii companiei estimeaza ca Mic.Ro va finaliza anul cu un total de 1.300 de magazine fixe si 1.000 mobile, pe roti.

Mercadia detine si lantul de magazine de tip discounter MiniMax, care va fi rebranduit sub numele Macro. In total, pana la finele anului, vor fi 150 de magazine Macro, dintre care 53 foste MiniMax.

Intregul proces de expansiune a Mic.Ro si Macro il va costa pe omul de afaceri intre 225 si 250 de milioane de euro.

Mercadia detine retelele Mic.ro, Macro si MiniMax Discount, Bet Cafe Arena, BioGood si restaurantele Heritage si Madame Pogany's din Bucuresti. Investitiile totale ale grupului au depasit valoarea de 90 de milioane de euro, potrivit informatiilor oficiale.

Citeste si:

Cum vrea Patriciu sa domine retailul local
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri