Primul magazin Mic.ro a fost deschis aprilie 2010, iar in decursul unui an (pana in aprilie 2011) au fost inaugurate 460 de unitati.
La finele lunii iunie, reteaua avea peste 600 de minimarketuri peste tot in tara.
Grupul Mercadia Holland BV, companie de retail controlata de Dinu Patriciu (foto), are o cifra de afaceri anuala de peste 460 de milioane de euro, sustin reprezentantii sai.
Oficialii companiei estimeaza ca Mic.Ro va finaliza anul cu un total de 1.300 de magazine fixe si 1.000 mobile, pe roti.
Mercadia detine si lantul de magazine de tip discounter MiniMax, care va fi rebranduit sub numele Macro. In total, pana la finele anului, vor fi 150 de magazine Macro, dintre care 53 foste MiniMax.
Intregul proces de expansiune a Mic.Ro si Macro il va costa pe omul de afaceri intre 225 si 250 de milioane de euro.
Mercadia detine retelele Mic.ro, Macro si MiniMax Discount, Bet Cafe Arena, BioGood si restaurantele Heritage si Madame Pogany's din Bucuresti. Investitiile totale ale grupului au depasit valoarea de 90 de milioane de euro, potrivit informatiilor oficiale.
Citeste si:
Cum vrea Patriciu sa domine retailul local
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: