Magazinele Angst vor purta si numele Carrefour Market, dupa ce firma romaneasca a semnat un contract de franciza cu retailerul francez, au declarat surse din piata de retail.
"Ce va pot spune sigur este ca nu m-a cumparat nimeni. Nu m-a cumparat nici Carrefour. In momentul in care va fi ceva de declarat, o voi face", a precizat Sorin Minea (foto), proprietarul Angst, pentru Wall-Street.ro

Reprezentantii Carrefour nu au putut fi contactati.

Potrivit surselor citate de Mediafax, magazinele vor pastra si numele Angst alaturi de Carrefour Market.

Minea a declarat in luna aprilie ca Angst intentioneaza sa deschida in acest an pana la zece magazine si estimeaza o crestere a afacerilor cu 10%, de la 62 milioane de euro in 2010, pe fondul extinderii retelei.

Reteaua Angst este formata din 27 de magazine, dupa ce pe parcursul anului trecut a deschis sapte unitati si a inchis cinci din zone neprofitabile.

Grupul Carrefour a intrat pe segmentul de supermarketuri odata cu achizitionarea firmei Artima, la sfarsitul lui 2007, retea care detinea 21 de magazine in vestul Romaniei.

In cursul anului 2008, Carrefour a remodelat toate supermarketurile si le-a rebranduit Carrefour Express. Ulterior, numele acestora a fost schimbat in Carrefour Market, retailerul francez detinand aproape 40 de astfel de unitati la nivel national.

Carrefour este prezent in Romania de peste zece ani, fiind cel mai mare operator de hipermarketuri pe plan local, cu 23 de unitati.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri