Retailerul suedez Hennes & Mauritz (H&M) a avut in Romania, de la intrarea pe piata, in martie, si pana in luna august, vanzari de 193 milioane de coroane suedeze (21 milioane de euro), inclusiv TVA, deschizand in perioada mentionata sase magazine, scrie Mediafax.
In trimestrul al treilea al anului fiscal inceput in decembrie anul trecut (iunie-august), H&M a avut vanzari de 90 de milioane de coroane (9,8 milioane de euro) pe piata romaneasca, potrivit raportului financiar al retailerului.

Compania a modificat tinta pentru noi magazine in acest an fiscal de la 250 de unitati la 265 de unitati, "deoarece H&M deschide mai multe magazine decat avea planificat la inceputul anului, mai ales in China, Romania si Croatia", se arata in raport. In ultimele trei luni ale anului fiscal, compania vrea sa deschida 156 de magazine.

La sfarsitul lunii august, H&M ajunsese in Romania la o retea de sase magazine, dupa ce a intrat pe piata locala la sfarsitul lunii martie. Retailerul a deschis in septembrie doua noi unitati, la Cluj-Napoca si Timisoara, si mai are are programate, in aceasta toamna, alte doua deschideri, in Sun Plaza din Bucuresti si Maritimo Center Constanta.

La nivel de companie, vanzarile H&M au urcat usor in primele noua luni, de 92,2 la miliarde de coroane in anul fiscal anterior la 92,6 miliarde de coroane (10 miliarde de euro). La trimestru, vanzarile au stagnat la 31,5 miliarde de coroane (3,4 miliarde de euro).

H&M a fost fondata in Suedia 1947 si este listata la NASDAQ OMX Stockholm. Grupul H&M are peste 2.300 de magazine in 40 de piete, inclusiv magazine deschise in sistem de franciza.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri