Retailerul german Lidl a preluat in 2010, de la grupul Tengelmann, retelele de magazine de discount Plus din Romania si Bulgaria, informeaza Mediafax.

Compania a inaugurat, oficial, la inceputul lunii octombrie, cele 107 unitati Plus rebranduite si 11 magazine noi.

Magazinele Lidl sunt de doua dimensiuni, respectiv 1.065 metri patrati si 1.286 metri patrati, si au intre 30 si 50 de angajati. Acestea comercializeaza 1.300 de tipuri de produse, dintre care doua treimi sunt achizitionate de la furnizori romani.

Citeste si:

Compania are in prezent peste 2.000 de angajati in Romania, in reteaua de magazine, in centrele regionale de distributie si in sediul central.

Lidl este unul dintre cele mai mari lanturi de magazine din Europa, activand in peste 20 de tari si avand peste 100 de centre logistice, care aprovizioneaza cele 9.000 de magazine. Cu peste 170.000 de angajati, Lidl se numara printre primii zece comercianti de produse alimentare la nivel mondial.