In perioada ianuarie-septembrie, cifra de afaceri a companiei a crescut cu 34,32% fata de aceeasi perioada a anului trecut, ajungand la 246.184.629 lei, de la 183.278.274 lei in 2010.

Profitul Albalact pentru primele 9 luni a crescut cu 46,85%, pana la 3.515.840 lei.

“Piata lactatelor se afla in continuare sub presiunea crizei de materie prima, a preturilor, a scaderilor de consum si puterii slabe de cumparare. Am investit resurse importante anul acesta pentru lansarea unor produse noi si campanii, dar am facut eforturi mai mari si pentru reducerea costurilor, ca sa ne mentinem profitabili. Cresterea business-ului si castigarea unor noi cote de piata sunt in continuare o prioritate, dar vrem sa pastram profitabilitatea”, declara Raul Ciurtin (foto), presedinte si director general al Albalact.

Pana la sfarsitul anului, compania va finaliza investitiile in liniile de productie de la fabrica din Oiejdea si fabrica Raraul, urmand sa intre pe noi categorii de piata.

Citeste si:

Albalact a investit recent 300.000 euro intr-o noua campanie de comunicare TV pentru iaurturile Zuzu la pahar – “Zuzu iaurt – Mai cu viata!”.
Zuzu este lider pe segmentul laptelui pasteurizat, cu o cota de piata de 30,4% in volum, respectiv lider in total piata de lapte (lapte UHT si lapte pasteurizat), cu o cota de piata de 21,6% in volum (conform datelor de piata AC Nielsen, iunie 2011).

Infiintata in anul 1971 si transformata in societate comerciala pe actiuni in 1990, Albalact a fost privatizata in 1999. Compania Albalact are peste 500 de angajati si peste 6.000 de actionari si este listata la categoria a II-a a Bursei de Valori Bucuresti.

Albalact produce peste 60 de sortimente de lactate sub marcile Fulga, Zuzu, De Albalact si Raraul.

Cititi si Mesajul unui executiv de top: Pregatiti-va pentru un an mai greu! Consumul nu isi revine

Mesajul unui executiv de top: Pregatiti-va pentru un an mai greu! Consumul nu isi revine

Mesajul unui executiv de top: Pregatiti-va pentru un an mai greu!...