Numarul vizitatorilor a crescut, magazinul primind peste 2,8 milioane de persoane, care au plecat acasa cu peste 11 milioane de produse.

Aproximativ 60% din produsele vandute in intervalul mentionat au fost produse de mobilier, restul insemnand accesorii si decoratiuni.

Cea mai vanduta familie de produse de mobilier a fost Faktum (corpuri de bucatarie) cu peste 41.000 de bucati, iar cea mai vanduta familie de accesorii si decoratiuni a fost IKEA 365+ (tigai, oale, borcane, ustensile de bucatarie), cu peste 192.000 de bucati.

“O crestere a vanzarilor cu 10,5% in 2011 e un motiv de mandrie pentru intreaga echipa, cu atat mai mult cu cat suntem printre putinele piete IKEA care au inregistrat cresteri – vorbim despre pietele cu magazine deja existente”, a declarat Cornel Oprisan, retail manager IKEA Romania.

Citeste si:

IKEA are in Romania 450 de angajati si cheltuie anual pentru promovare circa 2,5-3 milioane de euro.

Marca IKEA a fost inregistrata in anul 1943 in Suedia, magazinul din Romania, deschis in 2007, fiind cel de-al 253-lea deschis in a 35-a tara.

In martie 2010, grupul suedez IKEA a intrat direct pe piata de retail romaneasca dupa achizitia drepturilor de operare si a francizei magazinului din Bucuresti. Franciza IKEA pe piata locala era operata de firma Moaro Trading. Grupul are 301 magazine in 37 de tari, din care 268 operate direct si restul de 33 prin francize locale.