“A fost un trimestru de succes in ce priveste atat vanzarile, cat si proiectele strategice pe 2006”, a declarat doamna Aliz Kosza, directorul general executiv al companiei. “Schimbarile si deciziile strategice din ultimii 2 ani incep sa dea roade. ”

Dupa ce, cu un an in urma, OFR a achizitionat fabrica de pate Ardealul, compania a reusit in primul trimestru 2006 sa obtina certificatul IFS (International Food Standard) pentru aceasta fabrica, o realizare remarcabila ce face ca Ardealul sa fie pregatit pentru piata de dupa aderare. In acest moment, Ardealul este prima fabrica de pate din Romania care detine un astfel de certificat.

Tot in primul trimestru, la platforma de la Covasna Orkla a demarat un proiect de investitii SAPARD in valoare de 1.5 milioane euro, iar in luna ianuarie a implementat si sistemul SCALA.

Pe de alta parte, in acest trimestru, Consiliul Concurentei a autorizat extinderea companiei prin achizitionarea Royal Brinkers, ceea ce face ca OFR sa se poata dezvolta spectaculos, oferind consumatorilor din Romania un portofoliu si mai judicios de produse de calitate. In acest context, trimestrul doi pune OFR fata in fata cu o provocare deloc neglijabila: preluarea si planul de integrare Royal Brinkers.

OFR implementeaza un nou model de business, adaptat la contextul actual al pietei. El este sustinut si de cateva mari proiecte de comunicare. Primul priveste Wiesana Junior si se desfasoara in parteneriat cu Ministerul Educatiei si Cercetarii in ideea de a dezvolta creativitatea copiilor din gradinite. Al doilea se numeste "Arata-le iubirea ta" si sustine publicitar produsul Wiesana. In paralel se desfasoara campania de imagine Tomi.

Efortul de comunicare OFR si noul model de afaceri au dus la rezultate spectaculoase. Astfel, valoare totala a vanzarilor a sporit cu 33%, cea mai mare contributie la totalul cresterii datorandu-se noii afaceri Ardealul.

Vazute pe categorii, vanzarile din portofoliul ORF au crescut astfel: margarina retail :15% (sustinuta de promotia de Pasti pentru Fruhstuck si de promotia Wiesana) ; ketchup:16% (cu sprijinul campaniei de imagine Tomi); gemurile: 34% (prin lansarea dulceturilor la sfarsitul anului 2005); sosurile: 58%, in timp ce la categoria mustar, marca LaMinut a obtinut cea mai mare crestere.