El va prelua operatiunile grupului in Romania, Serbia si tarile de export (Bulgaria, Moldova, Muntenegru, Bosnia Hertegovina, Albania si Macedonia). Numirea in functie a intrat in vigoare din 1 februarie 2013.

Marius Melesteu va raporta direct CEO-ului Strauss Coffee BV, Todd Morgan.

”Experienta ultimilor ani – in care am reusit sa crestem operatiunile grupului in Romania, in ciuda recesiunii care a atins si industria cafelei – mi-a aratat ca regiunea Europei Centrale si de Sud ascunde numeroase provocari si oportunitati.” a declarat Marius Melesteu cu ocazia numirii sale.

Regiunea Europei Centrale si de Sud este nou infiintata in structura Strauss Coffee. Melesteu se va ocupa de structura nou creata si ramane in continuare director general al Strauss Romania.

Citeste si:

In Europa Centrala si de Sud, grupul Strauss are fabrici in Romania si Serbia si exporta in Bulgaria, Moldova, Muntenegru, Bosnia Hertegovina, Albania si Macedonia. Regiunea dispune de 2 fabrici moderne cu o capacitate de productie totala de peste 30.000 t/an si are mai mult de 500 de angajati, adresandu-i-se unei piete totale de 52 milioane consumatori cu preferinte similare in consumul de cafea.

Marius Melesteu, cu o expertiza de peste 15 ani in industria bunurilor de larg consum, conduce subsidiara locala a grupului Strauss, producatorul Doncafe, din 2010.

Melesteu si-a inceput cariera in 1994 la Stimorol in Romania, unul din marii producatori de guma de mestecat, iar apoi a activat o perioada de 7 ani la Unilever Romania, ocupand diverse pozitii pana la country manager pentru Serbia si Muntenegru. A schimbat industria in 2004 devenind director marketing la Telemobil (Zapp), dupa care a revenit in FMCG: intai, la Heineken Romania timp de 5 ani, ca director comercial, iar apoi la Strauss Balkans ca director general.

Melesteu a absolvit Universitatea Politehnica (Facultatea de tehnologia constructiilor de masini) si este licentiat in marketing, la Institutul de Marketing Management din Africa de Sud.