Agrana Romania, filiala grupului austriac Agrana, a realizat in anul financiar 2005/2006, incheiat in luna februarie, o cifra de afaceri de 117,8 milioane euro, in crestere cu 52,3% fata de exercitiul anterior, compania realizand aproximativ jumatate din productia de zahar a Romaniei.

Agrana a realizat o productie de zahar alb, din sfecla si zahar brut, de peste 282.000 tone din totalul de 560.000 de tone produse in Romania in 2005, se arata intr-un comunicat al companiei. Pentru anul in curs, Agrana urmareste consolidarea pozitiei pe piata prin deschiderea de noi centre logistice si dublarea suprafetelor cultivate cu sfecla de zahar din zona de nord a Moldovei.

De altfel, potrivit reprezentantilor companiei, cresterea cifrei de afaceri a fost sustinuta anul trecut de modernizarea centrelor logistice din Tandarei si Roman, care a determinat diversificarea si eficientizarea activitatilor.

Compania are o cota de piata de circa 50%, pe lista clientilor numarandu-se aproape toate marile companii multinationale prezente in Romania pe segmentul productiei alimentare.
Investitiile din acest an vor fi destinate eficientizarii productiei si pregatirii personalului, dupa ce anul trecut au fost alocate circa doua milioane de euro pentru achizitionarea de utilaje de productie si sisteme de reducere a consumului de energie.

Prezenta in Romania din anul 1998, compania austriaca detine trei fabrici de zahar - la Buzau, Roman si Tandarei -, dar si unitati in sectorul productiei de amidon, dulciuri si concentrate de fructe.
La nivel global, grupul a obtinut, in perioada martie 2005 - februarie 2006, o cifra de afaceri de 1,49 miliarde de euro, mai mare cu 52,9% fata de exercitiul anterior, majorarea fiind datorata in special achizitiilor efectuate in domeniul productiei de concentrate de fructe, precum si cresterii volumului vanzarilor de zahar la nivel european.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri