Cea mai dinamica evolutie au inregistrat-o produsele de finisaj – vopsele lavabile si tencuielile. Daca tendinta se mentine, aceasta divizie este preconizata sa genereze o treime din cifra de afaceri la finalul anului.

In anul 2014, compania Duraziv a decis sa directioneze bugetele de investitii in promovarea culorii, atat prin cresterea numarului de Centre de colorare, la peste 120, cat si prin lansarea noului sistem de nuantare computerizata Duraziv ColorPRO.

Toate aceste investitii au contribuit la o crestere a vanzarilor de vopsele si tencuieli cu aproape 37% in primele sase luni ale anului. Cele mai performante produse din cadrul acestei divizii au fost tencuielile decorative cu un avans de 40%. Mai mult, vanzarile de adezivi au crescut in acelasi interval cu 21%. Compania remarca o crestere a interesului pentru produse de calitate premium. Vanzarile de adezivi din Gama Expert, cu atribute tehnice complexe, au crescut cu 27% in prima jumatate a anului, un factor determinant fiind si numarul mare de sesiuni de prezentare si instruire desfasurate cu echipe de mesteri din toata tara, atat pe santiere, cat si la Centrele de colorare. Divizia de vopsele are acum o pondere de peste 20% in cifra de afaceri a companiei, in timp ce adezivii au depasit usor pragul de 35%, urmand tendinta crescatoare din anii precedenti.

Citeste si:

Prima jumatate a anului a consemnat si o crestere a importantei canalului B2B in evolutia afacerilor, atat la nivelul Capitalei cat si pe plan local. In Bucuresti, compania a livrat produse pentru ansambluri mari de tipul Militari Residence, si pentru proiecte mai mici din Sudul Capitalei, zona in care este lider incontestabil. Alte proiecte notabile sunt Bazinul Olimpic Dinamo Bucuresti, magazine din reteaua Flanco, Palatul de Justitie din Iasi, Universitatea Transilvania din Brasov, reabilitarea blocurilor din Centrul Istoric al Craiovei etc.

Duraziv este unul dintre cei mai importanti producatori de materiale de constructii din Romania, companie care a inregistrat anul trecut afaceri de 16,6 milioane de euro, in usoara scadere fata de nivelul inregistrat in anul 2012, potrivit datelor raportate la Ministerul de Finante.

Principalii concurenti ai Duraziv la nivel local sunt AdePlast, Henkel (Ceresit) si Baumit