Retailerul turc LC Waikiki, prezent pe piata locala de retail de imbracaminte din anul 2009, va investi 4,5 milioane de dolari in deschiderea a trei noi magazine pana la finalul acestui an, anunta compania.

LC Waikiki a investit circa 1,5 milioane de dolari in noul magazin din centrul comercial Plaza Romania din Bucuresti si intentioneaza sa mai deschida doua noi locatii pana la finalul lunii decembrie, bugetul total de investitii fiind de 4,5 milioane de dolari. Magazinul din Plaza Romania are o suprafata de 800 mp.

Compania intentioneaza sa vanda pana la finalul acestui an doua milioane de articole vestimentare pentru femei, barbate, tineri si copii. Anul trecut cifra de afaceri a retailerului de imbracaminte a ajuns la 18 mil. dolari in Romania.

“Consider ca pe piata din Romania, LC Waikiki are un potential mare de acoperire si ar putea fi reprezentat de pana la 40 de magazine, pe tot teritoriul tarii” mentioneaza Burҫ Korkmazlar, CEE Operations Director al LC Waikiki.

Reteaua LC Waikiki numara 106 magazine la nivel international, respectiv 387 magazine in Turcia. Pana in 2023 compania estimeaza un rulaj de 6 miliarde dolari, exclusiv din operatiunile internationale ale LC Waikiki.

Pornit in 1985 business-ul LC Waikiki este prezent in 23 de tari si are 22.500 de angajati. In Romania, LC Waikiki este prezent din 2009 si opereaza cu 9 magazine, din care 4 sunt in Bucuresti si restul in tara, in centre comerciale din Constanta, Iasi, Craiova, Baia Mare si Arad.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri