retailArena va avea loc anul acesta sub sloganul ReShape Retail si va pune accentul pe felul in care abordarea omnichannel poate aduce un plus oricarui business din comert. In ultimii ani retailul local a stat sub semnul expansiunii si online-ului. Fie ca vorbim de giganti ai comertului sau de companii care au facut primii pasi in acest univers, fiecare dintre acestia a incercat sa fie cat mai aproape de consumator, offline si online. Anul acesta, retailArena va prezenta cele mai noi concepte prin care marii retaileri isi vor loializa clientii si vor atrage noi consumatori de nisa si, de asemenea, va raspunde intrebarii “what’s next” pe o piata care a cunoscut un ritm al expansiunii acerb.

Pentru a lansat a treia editie a retailArena, echipa wall-street.ro a organizat la The Beef Club, partenerul serilor de networking, un eveniment pentru jucatorii din retail. La un pahar de vin de Averesti am discutat despre cele mai noi tendinte in retail si felul in care conceptele se schimba pe piata romaneasca.

Va asteptam la retailArena pe 11-12 noiembrie 2015.

Fotografii de Mircea Dragos.