Brandul este prezent pe piata din Romania din anul 2003 si are noua magazine, deschise in Bucuresti, Cluj – Napoca, Suceava, Timisoara, Brasov si Oradea.

Brandul, lansat in 1988, se afla pe pietele internationale datorita stilului sau metropolitan si modern, precum si caracterului sau mereu proaspat si permisiv. Pana la sfarsitul anului 2014, Terranova a deschis 463 de puncte de vanzare, in 39 de tari.

Citeste si:

Terranova este unul dintre cele mai importante branduri europene cu preturi mici, orientat catre tinuta urbana pentru tineret.

Terranova este un brand al Teddy Corporate Group, o corporatie multinationala „de familie”, a carei activitate s-a bazat pe comercializarea hainelor, inca din 1961. Teddy Corporate Group gestioneaza trei branduri (Terranova, Rinascimento si Calliope) si functioneaza in 48 de tari, printr-o retea formata din 571 de magazine cu amanuntul si 19 depozite angros. Vanzarile sale totale s-au ridicat la 550 milioane de euro, in 2014.Teddy Corporate Group are peste 2.300 de angajati.