Selena Romania, producator de produse chimice pentru industrie si constructii, si-a extins gama de adezivi profesionali catre un segment specializat, cel al industriei lemnului, unde potentialul de crestere al afacerilor este considerabil, a precizat Dorin Spataru, Director General Selena Romania.

In primele sase luni ale anului 2006, Selena Romania a inregistrat o cifra de afaceri de 2,24 milioane euro, in crestere cu 44% comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut. Pe fondul acestei evolutii si al planurilor pentru acest an, compania si-a extins portofoliul de adezivi cu o linie complexa de produse profesionale pentru lemn - Libra.

Selena Romania estimeaza pentru intregul an 2006 o cifra de afaceri de 5,25 milioane euro. "tinta este tangibila, cunoscut fiind faptul ca, in domeniul nostru, vanzarile primelor sase luni reprezinta aproximativ 40% din cifra de afaceri anuala", a declarat, citat de Rompres, Dorin Spataru. in 2005, compania a inregistrat o cifra de afaceri de patru milioane euro. in ceea ce priveste evolutia pe grupe de produse, spumele poliuretanice au inregistrat cresteri de 47%, etansantii de 41% si adezivii de 63%.

Grupul Selena este unul dintre liderii mondiali ai domeniului, furnizand produse in peste 40 de tari de pe patru continente. Compania detine in prezent opt unitati de productie si 13 filiale in intreaga lume (Romania, Cehia, Germania, Ungaria, Kazahstan, Ucraina, Polonia, Rusia, Slovacia, SUA, Coreea de Sud, Italia si Brazilia), producand si comercializand aproximativ 10 la suta din totalul spumelor poliuretanice la nivel global.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri