"Clientii au acces in prezent la informatie instantaneu, stiu pretul produselor, stiu aprecierile altor clienti despre produse si le folosesc in cautarile pe care le fac cand fac cumparaturi. Nimeni nu se mai asteapta sa plateasca pretul intreg pentru un produs si clientii considera ca este firesc sa cumpere un produs la un pret redus", a spus Natalia Chiritescu.

Astfel, companiile cauta constant solutii prin care sa cunoasca profilul clientilor, sa anticipeze dorintele lor si sa vina in intampinarea acestora cu produse personalizate.

RetailArena este un eveniment organizat de wall-street.ro si sustinut de Evozon Systems & Hybris Software, an SAP Company. Partenerii Omnichannel Day sunt Vodafone& Mindspeed Communications, iar cele doua module de discutii sunt sustinute de Media Galaxy, respectiv DPD Romania. Partenerii Innovation & Marketing Day sunt VISA, Microsoft si Telekom Romania. Sponsorii evenimentului sunt Carrefour Romania, PepsiCo, Q InStore Radio si Netopia MobilPay.