Magazinul online Cel.ro a inregistrat in 2015 o cifra de afaceri de aproximativ 180 de milioane de lei (circa 40 de milioane de euro), in crestere cu 25% fata de anul precedent, a anuntat, miercuri, compania.

Conform rezultatelor finale pe 2015, aproximativ 67% din vanzari provin din produse precum telefoane si echipamente IT, urmate de electrocasnice si televizoare cu 19%, segment care a avut cea mai spectaculoasa crestere in 2015, conform Mediafax.

"In ultimii patru ani vanzarile CEL.ro au inregistrat o crestere solida. In 2011, vanzarile au fost de 50 de milioane de lei, iar in doar patru ani am ajuns la 180 de milioane de lei. Asta inseamna o crestere de 3,5 ori a cifrei de afaceri. Aceasta dezvoltare a necesitat o sustinere constanta prin extinderea semnificativa a echipei si a intregului sistem logistic. Numarul de clienti a evoluat si el, anul acesta inregistrand clientul cu numarul 700.000 si comanda cu numarul un milion", a declarat Tiberiu Pop, director general si actionar unic al retailerului online.

In 2016, cel.ro tinteste o crestere mai puternica a cotei de piata. Pop estimeaza vanzari de aproximativ 60 milioane de euro, prin contributia marketplace-ului (noul sistem prin care vom permite mai multor companii sa-si distribuie singure produsele prin intermediul platformei cel.ro) si a extinderii pe piata de asigurari.

Cel.ro este cel mai mare magazin online cu capital integral romanesc care activeaza pe piata din Romania din anul 2004.

Sursa foto: Anton Watman / Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri