Conform rezultatelor finale pe 2015, aproximativ 67% din vanzari provin din produse precum telefoane si echipamente IT, urmate de electrocasnice si televizoare cu 19%, segment care a avut cea mai spectaculoasa crestere in 2015, conform Mediafax.

"In ultimii patru ani vanzarile CEL.ro au inregistrat o crestere solida. In 2011, vanzarile au fost de 50 de milioane de lei, iar in doar patru ani am ajuns la 180 de milioane de lei. Asta inseamna o crestere de 3,5 ori a cifrei de afaceri. Aceasta dezvoltare a necesitat o sustinere constanta prin extinderea semnificativa a echipei si a intregului sistem logistic. Numarul de clienti a evoluat si el, anul acesta inregistrand clientul cu numarul 700.000 si comanda cu numarul un milion", a declarat Tiberiu Pop, director general si actionar unic al retailerului online.

In 2016, cel.ro tinteste o crestere mai puternica a cotei de piata. Pop estimeaza vanzari de aproximativ 60 milioane de euro, prin contributia marketplace-ului (noul sistem prin care vom permite mai multor companii sa-si distribuie singure produsele prin intermediul platformei cel.ro) si a extinderii pe piata de asigurari.

Cel.ro este cel mai mare magazin online cu capital integral romanesc care activeaza pe piata din Romania din anul 2004.

Sursa foto: Anton Watman / Shutterstock