Alina Stepan va participa in calitate de speaker in cadrul celei de-a patra editii a evenimentului retailArena – Go (g)Local, unde, va discuta, pe 27 octombrie, despre ABC-ul generatiei Millenials. Inscrie-te la conferinta si beneficiezi de 20% reducere la orice bilet in saptamana 3-9 octombrie.

Consumatorii din generatia Millenials nu au renuntat in schimb la TV si la presa, insa le “consuma” diferit. Apare multiscreening-ul foarte mult, ei sunt prezenti in online, insa sunt mai pasivi.

Ca timp petrec online in medie 157 minute pe saptamana insa sunt mai pasivi. Presa scrisa s-a adaptat destul de mult, insa nu ne mai gandim neaparat la print, pot citi pe tableta, isi fac abonamente online. Ce defineste aceasta generatie este conectivitatea permanenta, interactiune selectiva, vizualul si auditivul primeaza. In mod cu totul surprinzator este o generatie senzoriala, isi gatesc mult, merg in magazine sa cumpere. Ii gasesti in magazine”, detaliaza Alina Stepan.

Daca la inceput generatia Baby Boomers accepta un monolog de la branduri, generatia X a inceput sa invete dialogul, iar acum vorbim de multilog (un dialog pe mai multe canale), ceea ce pune presiune pe branduri intrucat sunt putine campaniile declinate 360 cu succes.

Ce e interesant la ei este ca fac parte din ceea ce se cheama noul tsunami in marketing, adica individualismul conectat, vor sa li se vorbeasca lor insa in acelasi timp brandurile trebuie sa fie validate si de comunitatea in care ei se misca. Comunicarea trebuie sa devina un fel de native advertising permanent, sa se regaseasca si sa se insereze in mod firesc in viata lor de zi cu zi”, adauga Alina Stepan.