Generatia Millenilas (cei nascuti intre 1980 si 1995) sunt foarte prezenti pe canale precum Youtube sau Instagram. In aceste conditii brandurile ar trebui sa treaca de la a le spune la a le arata, de la a le scrie la a asculta, crede Alina Stepan, director general Ipsos Europa de Sud-Est, in cadrul emisiunii Wall-Street 360.

Alina Stepan va participa in calitate de speaker in cadrul celei de-a patra editii a evenimentului retailArena – Go (g)Local, unde, va discuta, pe 27 octombrie, despre ABC-ul generatiei Millenials. Inscrie-te la conferinta si beneficiezi de 20% reducere la orice bilet in saptamana 3-9 octombrie.

Consumatorii din generatia Millenials nu au renuntat in schimb la TV si la presa, insa le “consuma” diferit. Apare multiscreening-ul foarte mult, ei sunt prezenti in online, insa sunt mai pasivi.

Ca timp petrec online in medie 157 minute pe saptamana insa sunt mai pasivi. Presa scrisa s-a adaptat destul de mult, insa nu ne mai gandim neaparat la print, pot citi pe tableta, isi fac abonamente online. Ce defineste aceasta generatie este conectivitatea permanenta, interactiune selectiva, vizualul si auditivul primeaza. In mod cu totul surprinzator este o generatie senzoriala, isi gatesc mult, merg in magazine sa cumpere. Ii gasesti in magazine”, detaliaza Alina Stepan.

Daca la inceput generatia Baby Boomers accepta un monolog de la branduri, generatia X a inceput sa invete dialogul, iar acum vorbim de multilog (un dialog pe mai multe canale), ceea ce pune presiune pe branduri intrucat sunt putine campaniile declinate 360 cu succes.

Ce e interesant la ei este ca fac parte din ceea ce se cheama noul tsunami in marketing, adica individualismul conectat, vor sa li se vorbeasca lor insa in acelasi timp brandurile trebuie sa fie validate si de comunitatea in care ei se misca. Comunicarea trebuie sa devina un fel de native advertising permanent, sa se regaseasca si sa se insereze in mod firesc in viata lor de zi cu zi”, adauga Alina Stepan.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri