Principal Company, companie de mezeluri, urmareste dublarea cifrei de afaceri in acest an, iar pentru realizarea acestui obiectiv sunt programate investitii de patru milioane de euro, a declarat pentru NewsIn, brand manager Principal si Salonta, Radu Dumitrescu.

Acesta a precizat ca planul de investitii pentru acest an urmareste alocarea a 2,8 milioane de euro pentru brandul Principal si 1,2 milioane de euro pentru Salonta.

"Cifra de afaceri a Principal Company a fost de 15 milioane de euro, in 2006, din care contributia brandului Salonta a fost de aproximativ 50%. Obiectivul pentru 2007 este dublarea cifrei de afaceri", a spus Radu Dumitrescu.

Principal Company detine brandurile Salonta ( mezeluri premium, crud-uscate), Principal si Matache Macelarul (mezeluri fiert afumate).

Citeste si:

"Dorim sa fim in primii cinci producatori nationali, in cel mult doi ani. Strategia ce va fi aplicata in acest sens vizeaza continuarea investitiilor in branduri dar si lansarea de noi produse", a mentionat Radu Dumitrescu.

In cursul anului 2006, cota de piata detinuta de Salonta s-a dublat, iar brandul a devenit lider in cadrul segmentului mezelurilor crud-uscate, cu o cota de piata de 12,6 %.

"Salamul de Sibiu este cel mai vandut produs Salonta, urmat fiind de salamul Paprika, Banatean sau carnatii Plai. Din totalul vanzarilor, aceste mezeluri reprezinta aproximativ 50 %", a precizat Radu Dunmitrescu.

Principal Company detine o fabrica de mezeluri crud-uscate in judetul Bihor si o fabrica in Filipestii de Padure. Acesta din urma este dotata cu o hala specializata pentru producerea de preparate si semipreparate din carne, cu o statie de tratare a apelor reziduale cu impact pozitiv asupra mediului, dar si cu doua laboratoare pentru analize microbiologice.