Pe termen lung, Mr. Bricolage va deschide magazine in orasele mari, doua in 2007 si cate trei incepand cu 2008. Centrele comerciale vor avea suprafete intre 6.000 si 10.000 metri patrati. Compania franceza intentioneaza sa dezvolte, pe termen lung, in Romania, o retea de peste 30 de magazine de bricolaj, investitia totala estimata fiind de 220 milioane de euro.

Investitiile jucatorilor straini ce opereaza pe piata autohtona de bricolaj vor depasi 140 mil. euro pana la sfarsitul acestui an, potrivit datelor centralizate de Wall-Street.

Primul magazin Mr. Bricolage a fost inaugurat la sfarsitul anului trecut, in urma unei inevestitii de sapte milioane euro. Magazinul are o suprafata de vanzare de 600 metri patrati si comercializeaza o gama de 40.000 de produse, cum ar fi accesorii si mobilier pentru baie si bucatarie, instalatii termice si sanitare, produse electrice si de iluminat, decoratiuni, materiale de constructii, scule si unelte, lemn, feronerie si produse pentru gradina.

Aproximativ 6% dintre furnizorii Mr. Bricolage sunt din Romania, restul produselor fiind importate din noua tari europene, potrivit oficialilor companiei.

Citeste si:

Investitiile de pe piata romaneasca vor fi realizate de firma Brico Expert, care detine franciza Mr. Bricolage. Din actionariatul Brico Expert fac parte compania franceza, Mr. Bricolage, si o serie de persoane fizice.

Piata centrelor comerciale de bricolaj din Romania este dominata de compania germana Praktiker cu o retea de 17 magazine si de cea franceza Bricostore, care detine sapte magazine de acest tip. Reteaua austriaca bauMax a deschis primele sale magazine, la Brasov si Sibiu, urmand sa inaugureze in vara, patru centre comerciale noi, la Cluj Napoca, Targu Mures, Bacau si Craiova, pentru care a investit in total 40 milioane euro.

La 30 iunie 2006, grupul Mr. Bricolaje detinea o retea formata din 560 de magazine dintre care 429 sub marca Mr. Bricolaje si 131 sub marca Catena. in 2005, grupul a avut o cifra de afaceri, la nivel global, de 1,73 miliarde de euro.