In cea mai importanta piata a sa, Franta, Carrefour a avut vanzari de 10,4 miliarde euro, in crestere cu 0,3% fata de trimestrul al doilea din 2006. Cresterea din Romania a fost superioara celor inregistrate in Grecia si Polonia, unde vanzarile companiei au avansat cu 7,9%, respectiv 23,7%.

In America Latina, vanzarile au avansat in trimestrul doi cu 32,5%, pana la valoarea de 2,32 miliarde euro, in timp ce in Asia au crescut cu 18,5%, pana la aproximativ 1,4 miliarde euro. Grupul Carrefour avea pe plan mondial in iunie 1.102 hipermarketuri, 2.458 de supermarketuri, aproape 6.000 de magazine de tip "hard-discount" si alte peste 3.000 de magazine.

Reteaua Carrefour Romania include in prezent sapte hipermarketuri, valoarea totala a investitiilor realizate in Romania depasind 220 de milioane de euro. Carrefour a realizat anul trecut, vanzari de 608,9 milioane de euro, reprezentand o crestere cu 39% fata de 2005.

Carrefour are in prezent patru magazine in capitala si cate unul in Brasov, Ploiesti si Constanta.

Citeste si:

Operatorul francez de magazine a avut o rata de crestere marcata de temperare, fata de cea de 9,1% inregistrata in aceeasi perioada din 2006. incetinirea a fost provocata partial de faptul ca au fost mai putine zile pentru cumparaturi si de scumpirea petrolului, potrivit NewsIn.

Vanzarile din Franta si de la hipermarketurile franceze au depasit totusi estimarile.

Al doilea lant de magazine din lume dupa Wal-Mart Stores a afisat vanzari trimestriale de 22,64 miliarde euro (30,9 miliarde dolari), usor peste media de 22,5 miliarde euro estimata de analistii care au participat la un sondaj Reuters, sustinute si de cumpararea companiei Atacadao din Brazilia.

Vanzarile Carrefour din Franta, tara in care se fac aproximativ jumatate din vanzarile companiei, au stagnat la 10,40 miliarde euro, comparativ cu suma de 10,3 miliarde euro estimata de analistii Reuters.