Comenzile \'la pachet\', un simbol al societatii moderne caracterizate de un ritm de viata tot mai dinamic, devine din ce in ce mai popular printre consumatorii romani, cu precadere in industria cafelei.
“Oamenii cauta modalitati de a-si petrece timpul mai eficient, ca urmare conceptul de comanda la pachet este foarte potrivit in acest moment. Nu putem oferi cifre exacte referitoare la vanzarile noastre, insa estimam ca numarul de comenzi la pachet va creste in Bucuresti, pentru ca tot mai multi oameni adopta un stil de viata dinamic si au tot mai putin timp in care sa stea la masa de pranz sau sa bea ceva”, este de parere Viorel Stoiean, district manager Marinopoulos Coffee Company III SRL, compania care opereaza Starbucks in Romania.

Cel mai mare lant de cafenele din lume, Starbucks, intrat pe piata romaneasca in urma cu doar cateva luni, detine deja doua locatii, ambele in Capitala, care s-au bucurat de un succes foarte mare, inregistrand o medie de cateva sute de clienti pe zi.

“Cafenelele noastre au fost primite foarte bine de consumatorii romani si am obtinut rezultate excelente in ambele locatii. Avand un flux constant de clienti care ne-au vizitat cafenelele in aceste luni, putem remarca foarte usor ca Starbucks a devenit asa-numitul "al treilea loc" pentru cei carora le place sa savureaze o ceasca de cafea buna, intr-o atmosfera relaxata”, a precizat Stoiean.

Caramel Macchiato, una dintre cele mai populare bauturi de tip espresso din lume, a fost si una dintre bauturile preferate ale romanilor, in timp ce Raspberry Cheese Cake (prajitura cu zmeura si branza) s-a detasat drept cel mai apreciat desert in ambele locatii Starbucks din Bucuresti.

Alaturi de o ceasca de cafea foarte buna, clientii renumitului lant de cafenele opteaza, de obicei, pentru o calata Caesar, un sandvis, cum ar fi Triunghiurile cu curcan si cascaval, Triunghiurile cu paine neagra si pui, sau pentru unul din delicioasele deserturi – raspberry cheese cake, chocolate scone (prajitura scotiana cu ciocolata); briose cu ciocolata si afine, tort New York (cu crema de branza), tort cu morcovi, chec cu lamaie, placinta cu mere si caramel, tiramisu cu espresso sau biscuiti.

“Studiile noastre de piata ne-au aratat de la bun inceput ca romanii au o excelenta traditie a cafelei si vor savura intotdeauna o ceasca buna de cafea. Romanii apreciaza serviciile de calitate, produsele excelente si un mediu atragator in care isi pot petrece timpul foarte placut. Ca si in alte tari, cafenelele noastre sunt vizitate de diverse tipuri de consumatori, de la oameni de afaceri, turisti, parinti casnici, functionari de birou pana la student si pensionari. Elementul comun pentru toate aceste segmente de public este faptul ca apreciaza o ceasca buna de cafea, pe care pot sa o bea intr-un mediu relaxant, caracteristica inregistrata la clientii Starbucks din toata lumea”, a adaugat reprezentantul Marinopoulos Coffee Company III.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri