Potrivit acestuia, dintre companiile care au apelat la servicii de outsourcing, 87% au spus ca serviciile primite au fost la nivelul asteptarilor. De asemenea, studiul a mai aratat ca directorii executivi ai companiilor romanesti isi indreapta din ce in ce mai mult atentia catre outsourcing.
"Romania inca nu poate oferi suficienti clienti companiilor specializate in outsourcing pentru ca firmele din tara sunt obisnuite sa tina anumite procese in interior, desi externalizarea lor ar fi rentabila", a explicat Radu Andrei, citat de NewsIn.
La randul sau, directorul general ALD Automotive, filiala de leasing operational si administrare de flote auto a BRD - Groupe Societe Generale, Philippe Valigny a spus ca Romania mai are de invatat mult in domeniul externalizarii unor procese, aratand ca piata are un potential ridicat de dezvoltare. "Circa 95% dintre clientii nostri sunt companii multinationale, dar speram ca pe viitor lucrurile se vor schimba pentru ca noi oferim aceleasi conditii atat multinationalelor cat si firmelor autohtone. Problemele de perceptie pe care le avem acum in Romania, le-am intampinat si in Franta acum 15 ani", a spus Valigny care a precizat ca flotele auto sunt externalizate in proportie de 30% in Franta si de 50% in Marea Britanie.
"Competitorii nostri nu sunt alte companii de outsourcing, sunt firmele care prefera sa mentina internalizat departamentul de IT", a declarat, Bogdan Tudor, reprezentant al companiei Class IT, in cadrul unui seminar cu tema "Outsourcing: costuri si beneficii", organizat marti la Bucuresti.
Studiul realizat de PricewaterhouseCoopers a fost facut pe un numar de 292 de organizatii, dintre care 66 au fost firme de outsourcing, iar restul de 226 au fost companii din alte domenii. Studiul a fost realizat in primavara acestui an.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: