Producatorul de ambalaje din plastic MJ Maillis Bucuresti (MJM) a afisat pierderi de 3,3 milioane lei aferente anului trecut, fata de profitul afisat in 2006, iar afacerile companiei au avansat cu 9%, potrivit raportului anual preliminar transmis Bursei de Valori.
In 2006, MJ Maillis a avut un profit net de 2,11 milioane lei. Anul trecut, afacerile companiei s-au cifrat la 60,42 milioane lei (16,7 milioane euro), in crestere cu circa 9% fata de cifra de afaceri din 2006, care a fost de 55,46 milioane lei.

MJ Maillis a avut in 2007 venituri totale de 62,36 milioane lei (17,25 milioane euro), in crestere cu 7,46% fata de anul precedent cand acestea au fost de 58 milioane lei. Cheltuielile totale ale companiei s-au cifrat anul trecut la 65,66 milioane lei (18,2 milioane euro), fiind cu 17,4% mai mari decat cheltuielile din 2006, care au atins 55,9 milioane lei

Pentru anul trecut, MJ Maillis estima o crestere a cifrei de afaceri cu 38%, pana la 77,6 milioane lei, si realizarea unui profit net de 2,5 milioane lei.

Compania are un capital social de 10,43 milioane lei, divizat in 10,43 milioane actiuni, cu o valoare nominala de 1 leu. Compania este controlata de MJ Maillis S Grecia, care detine 81,67%, in vreme ce Trigon Teise Laine Fund figureaza cu o participatie de 5,21% din titluri.

Ultima tranzactie cu titlurile MJ Maillis a fost incheiata la cotatia de 4,15 lei, in sedinta din 29 noiembrie 2007, ceea ce da o capitalizare de 43,29 milioane lei (11,6 milioane euro).
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri