Potrivit conducerii companiei, primele orase vizate sunt Brasov, Cluj, Sibiu, Timisoara, Iasi, Constanta si Bacau.

"De-a lungul anilor au venit foarte multe cereri de franciza, la aceasta ora sunt in faza de studiu peste 20 de cereri, acest lucru neinsemnand ca si tot atatea contracte vor fi semnate. Procesul de analiza a dosarului de franciza este unul complex, iar Trotter Restaurant isi propune ca in urmatorii cinci ani sa aiba o retea de 50 de francizori", arata compania.

Targetul pentru franciza "La Mama" il reprezinta acei antrepenori care nu sunt implicati in alte afaceri, care dovedesc spirit antrepenorial si totodata doresc sa intre intr-un sistem.

Proprietarul Trotter Restaurant, Catalin Mahu, sustine ca taxa de franciza este de 35.000 de euro, fara TVA, ce va putea fi platita prin firma sau pe persoana fizica.

Citeste si:

Potrivit acestuia, taxa de marketing nu se va percepe in faza de lansare a restaurantului francizat ci doar in momentul in care reteaua de francizati va avea o acoperire nationala si vor trebui realizate si implementate proiecte nationale de promovare sau comunicare.

"Estimarea noastra este ca un francizor La Mama, dupa demararea activitatii, isi poate recupera investitia in 2,5-3 ani, din profit", mai spune Mahu.

La Mama este o retea independenta de restaurante, un brand romanesc, lansat in 1999 si numara la ora actuala sapte restaurante. Cifra de afaceri in 2007 a fost de aproximativ opt milioane euro, iar pentru acest an reprezentantii companiei estimeaza o crestere de 50%, pana la 12 milioane de euro. La Mama are circa 500 de angajati atat in restaurante, cat si in unitatea proprie de productie, de depozitare si in biroul central si a avut anul trecut circa 4.000 de clienti zilnic. Trotter Restaurant detine pe langa reteaua La Mama si trei cafenele Cafepedia.