Acoperirea datoriilor si intrarea pe profit va fi facuta prin lucrarile viitoare si prin vanzarea unor active de real estate (peste 120 de sedii din tara).

“Sunt increzator ca intr-un interval de 6-12 luni vom scoate definitiv CCCF Bucuresti din zona nisipurilor miscatoare. Vom reorganiza intreaga activitate a companiei sub o singura entitate economica. Liniile de business neperformante vor fi restructurate complet”, a precizat Adrian Costin (foto).

Restructurarea companiei este axata pe trei directii principale, cresterea cifrei de afaceri prin noi lucrari de infrastructura si extinderea activitatii catre alte domenii profitabile, cresterea eficientei lucrarilor realizate si renuntarea la activitatile ineficiente.

Compania intentioneaza sa relanseze activitatea de cale ferata si sa se extinda pe materiale de constructii, prefabricate, etc.

Nivelul investitiilor pentru dezvoltarea companiei pana la sfarsitul anului 2009 va depasi 15 milioane de euro. Investitiile vor fi facute in echipamente pentru drumuri si poduri.

Citeste si:

CCCF Bucuresti si-a schimbat structura actionariatului printr-o majorare de capital de 50 mil. lei la 110,7 mil. lei. Actionari sunt Wagma Holdings Cipru care controleaza 64,06% din actiunile companiei si Asociatia Salariatilor cu 35,94%.

Grupul CCCF are sucursale la Deva pentru drumuri si poduri, la Blejoi pentru prefabricate si mai detine 10 agentii in tara.

Estimarile cifrei de afaceri pentru Grupul CCCF anul acesta se ridica la 140 milioane euro, iar pentru 2009 la 250 milioane euro. La sfarsitul anului viitor Grupul CCCF ar putea avea 3.500-4.000 de angajati.

Din grup mai fac parte si companiile SCT Bucuresti si Dunapref Giurgiu. Pentru SCT se estimeaza afaceri de peste 40 mil. euro, iar pentru CCCF Bucuresti de 20-30 milioane euro.