Piata produselor profesionale de curatenie si igiena "din afara casei" (AfH), cum ar fi consumabilele din hartie (prosoape si role din hartie, hartie igienica), a cunoscut o evolutie ascendenta in ultimul timp, fiind determinata de trecerea treptata a segmentelor de business de pe piata mass market pe un segment de nisa precum este cel de AfH.

Potrivit reprezentantilor Paper Plus, cresterea cererilor pe piata produselor AfH a fost influentata in principal de avantajele competitive oferite de produsele profesionale de igiena si curatenie, care sunt mai eficiente, atat din punct de vedere al consumului, cat si din punctul de vedere al costurilor.

"Segmentul produselor de igiena "din afara casei" a fost conceput in deplina concordanta cu nevoile antreprenorilor mari si mijlocii mai ales in ceea ce priveste eficientizarea costurilor efectuate pentru produsele destinate igienei spatiilor publice si a volumului de consum ale acestora. De exemplu, companiile cu 1.000 de angajati consuma in medie zece tone de hartie pe an, iar in cazul utilizarii dispenserelor intelegente consumul de hartie poate fi redus cu pana la 40%. Avand in vedere aceste criterii ne asteptam ca in urmatorii cinci ani segmentul de AfH sa inregistreze o crestere a cererilor in special din partea segmentelor de real estate si HoReCa, urmand sa atinga valoarea de 20 milioane euro", a declarat directorul general Paper Plus, Marian Ivan, citat de NewsIn.

Citeste si:

Astfel, cele mai noi tendinte in materie de eficientizare a consumului si a costurilor efectuate sunt inregistrate pe segmentul dispenserelor, suporturile industriale pentru hartie si detergenti profesionali, utilizarea carora permite reducerea cu pana la 40% a consumului produselor AfH.

Compania Paper Plus este prezenta pe piata din Romania unde comercializeaza solutii profesionale pentru igiena din afara casei precum: consumabile din hartie (prosoape si role din hartie, hartie igienica) si dispensere sub brandurile Stok, Lotus si Katrin si detergenti profesionali.