Centrul comercial Cocor Luxury Store, care intentioneaza sa aduca pe piata romaneasca branduri internationale de lux, va inaugura la 1 decembrie fatada media instalata pe cladire in urma unor investitii de patru milioane de euro.
"Aceasta este cea mai mare fatada media din Europa Continentala instalata pe o singura cladire si a necesitat investitii de aproximativ patru milioane de euro. Fatada are 13 ecrane LED HD si o suprafata de difuzare de 565 metri patrati. Aceasta urmeza sa fie lansata pe 1 decembrie", au declarat reprezentantii companiei.

Cocor Luxury Store va fi inaugurat in octombrie 2009 in urma unei investitii de 30 milioane euro, iar in afara fatadei media magazinul va avea o parcare de 250 de locuri cu acces la fiecare etaj, GLA-ul a fost extins cu 30%, reprezentand 9500 mp dintr-un total de 25.000 mp construiti.

Cocor Luxury Store va gazdui mai multe branduri internatioanel de lux, reprezentantii companei fiind in discutii cu marci celebre precum Channel, Dior, Gucci, Vertu si Fendi. Pana in prezent, compania a incheiat precontracte de inchiriere pentru aproximativ 40% din spatiul total disponibil, dar intentioneaza sa atinga 80% pana la finele anului. In plus au fost in discutii si cu cateva brand-uri romanesti de lux, dar discutiile nu s-au materializat inca sub forma nici unui fel de acord.

"Avem precontracte de inchiriere cu 26 de branduri internationale dintre care 60% sunt pentru prima data prezente pe piata din Romania. Am incheiat pre-contracte deoarece nu vrem sa dam senzatia ca ne grabim intrucat un client ca Versace, de exemplu, vrea sa stie cine ii sunt vecinii cand semneaza contractul propriu-zis", a spus Ilan Laufer, general manager Retail Group, compania care se ocupa de inchirierea Cocor Luxury Store.

Acesta a mai spus ca de luna viitoare compania va incepe semnarea propriu-zisa a contactelor de inchiriere. Chiriile in centrul comercial variaza in functei de etaje intre 50 si 150 euro pe mp, parterul fiind cel mai scump si ultimul etaj cel mai ieftin.

Clientii tinta ai proiectului sunt cei cu un venit disponibil de peste 2.500 euro pe luna. Desi vizeza in special brand-urile de lux ,reprezentantii Cocor vor sa atraga un mix de clienti, nu doar publicul premium.

Cocor Bucuresti a afisat pentru primele sase luni ale acestui an un castig net de 1,44 milioane lei (392.280 euro), de 16,2 ori mai mic decat cel din perioada similara a anului trecut, pe fondul diminuarii incasarilor de peste patru ori. In prima jumatate anului trecut, compania a obtinut un profit net de 23,35 milioane lei.

Veniturile companiei au scazut in prima jumatate a anului de 4,2 ori, la 8,05 milioane lei (2,19 milioane euro), de la 33,85 milioane lei, nivelul inregistrat in primul semestru al anului trecut.

In acelasi timp, cheltuielile scocietatii s-au mentinut in primele sase luni la 6,3 milioane lei (1,72 milioane euro), valoare apropiata de cea inregistrata in prima jumatate a anului trecut.

Afacerile companiei au fost de 7,04 milioane lei (1,92 milioane euro) in primul semestru din 2008, in scadere cu 15,2% fata de perioada similara a anului trecut, cand cifra de afaceri a societatii a fost de 8,3 milioane lei.

Compania are ca domeniu de activitate inchirierea si subinchirierea de imobile. Actionarii principali ai societatii sunt SIF Muntenia (SIF4), cu 18,90% din capital, Liviu Ursan, cu 14,83%, Daniel Stoica, cu 14,66%, si Broadhurst Investments, cu 13,32% din capitalul social.

Societatea are un capital social de 12,07 milioane lei, divizat in 301.691 actiuni cu valoarea nominala de 40 lei.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri