"Estimam o crestere cu 20% a cifrei de afaceri fata de anul trecut, crestere sustinuta in primul rand de evolutia pietei de electrocasnice si de extinderea marilor retele de retail prin care ne comercializam produsele. Aproximativ 55% din volumul nostru de produse este comercializat in retele precum Carefour, Cora, Metro, Real, iar restul de 45% in magazine specializate precum Altex, Domo sau Flanco", a declarat Diana Dumbrava.

Ea a adaugat ca efectele crizei financiare nu se vor resimti in 2008 ci la inceputul anului viitor, din februarie-martie 2009, cand piata de profil va inregistra "cu siguranta" scaderi valorice.

Groupe Seb Romania a lansat gama de aspiratoare sub brandul Rowenta, reintrand astfel pe un segment de piata pe care compania nu a mai fost prezenta de peste 10 ani.

Groupe Seb Romania detine mai multe fabrici in intreaga lume, inclusiv in Franta, Germania si China. Produsele comercializate pe piata romaneasca sunt importate sub mai multe branduri precum: Tefal (fier de calcat, tigai), Moulinex (masini de facut paine) sau Rowenta (produse de ingrijire personala si aspiratoare).