"Platforma online a fost lansata initial in 2002, iar suma necesara modernizarii ei a fos in jur de 400.000 euro. In prezent platforma genereaza circa 1% din vanzarile totale ale grupului Altex, dar speram ca in circa sase luni aceasta pondere sa creasca la 5%, adica peste 3 milioane de euro lunar" au declarat reprezentantii Altex.

Potrivit acestora, dupa relansare, platforma are 60 de facilitati noi, iar preturile produselor vor fi aceleasi ca cele practicate in magazinele Altex. Produsele vor fi stocate in doua depozite pe care compania le opereaza in Capitala, comenzile online avand prioritate in fata celor din magazine.

Altex Romania este unul din liderii pietei romanesti de retail produse electrocasnice, electronice, IT, comunicatii si multimedia. Suprafata comerciala totala se ridica la aproximativ 90.000 metri patrati, divizata intre 70 de magazine Altex si 18 magazine Media Galaxy.

Citeste si:

Compania a inregistrat in primul semestru al anului o cifra de afaceri de 170 milioane euro, in crestere cu 47% fata de perioada similara a anului trecut. In semestrul II, Altex Romania va continua extinderea teritoriala si dezvoltarea serviciilor oferite prin cele doua retele de retail. Bugetul de investitii aferent primului semestru a fost de patru milioane euro, in timp ce proiectele care se vor finaliza in semestrul II sunt estimate la sapte milioane euro.

Altex Romania este actionar majoritar in urmatoarele companii: Complet Electro Serv - compania producatoare de echipamente IT, Cometex SA – compania de real-estate. Din grupul Altex mai face parte si compania de credite de consum Credex, unde 30% din actiuni sunt detinute de Raiffeisen Bank.