Compania Ascendis, care activeaza pe piata autohtona de training si consultanta, demareaza un proiect de antreprenoriat destinat managerilor si angajatilor din IMM-uri, cu o valoare totala de 7,49 milioane lei (cca. 2 mil. euro), din care 95% finantare nerambursabila, iar 5% contributia firmei.
Proiectul "Antreprenoriat strategic si crestere in intreprinderile mici si mijlocii" este cofinantat prin Fondul Social European (FSE) si selectat in cadrul Programului Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 – 2013 (POSDRU).

Beneficiarii proiectului, 1600 de manageri si angajati din 160 de IMM-uri

Proiectul este implementat de catre departamentul de Responsabilitate Sociala Corporatista al Ascendis si urmareste atingerea unor obiective sociale si ofera beneficiarilor acces la un program de dezvoltare a abilitatilor la care acestia nu ar avea altfel acces. Proiectul va fi realizat in parteneriat cu Alianta Confederatiilor Patronale din Romania.

"Mediul economic din Romania a devenit din ce in ce mai complex pentru IMM-uri. Pentru a se adapta, acestea trebuie sa-si dezvolte un management antreprenorial, sa-si creeze capacitatea pentru afaceri inovative care sa raspunda provocarilor", a declarat managerul general al Ascendis Consulting, Andrei Gosu (foto).

Proiectul a fost inaintat spre finantare catre Autoritatea de Management a Programului Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane in luna martie, iar contractul de finantare a fost semnat in luna septembrie a acestui an.

Valoarea totala a proiectului este de 7.495.186 lei, din care 95% este finantare nerambursabila, iar 5% este contributia firmei la acest proiect. Din valoarea finantarii nerambursabile, 94% vor veni din Fondul Social European. Principiul de alocare a banilor catre Ascendis Consulting este cel al rambursarii cheltuielilor anterior facute.

Proiectul se va implementa pana in luna octombrie a anului 2010 si urmareste dezvoltarea abilitatilor de management si antreprenoriale ale unor manageri si angajati din cadrul IMM-urilor.

Seminariile vor avea loc in 7 centre regionale active sau care urmeaza sa fie deschise de Ascendis in Timisoara, Cluj Napoca, Iasi, Constanta, Brasov, Craiova si Bucuresti, iar inscrierile in proiect se vor putea realiza la inceputul anului viitor.

Proiectul vizeaza intreprinzatori, manageri, angajati care au nevoie sa isi dezvolte competentele antreprenoriale si de management si care desfasoara activitati in special in domenii precum: productie industriala, TIC, servicii cu valoare adaugata mare, turism, care vor sa initieze startup-uri, sa introduca noi tehnologii sau sa intre in noi piete de desfacere.

In cadrul proiectului, participantii vor putea alege intre seminarii privind managementul resurselor umane, managementul relatiilor cu clientii, managementul culturii organizationale, managementul obiectivelor si al performantei.

Axa de finantare in care proiectul a fost selectat este Axa 3 "Cresterea adaptabilitatii lucratorilor si a intreprinderilor", Domeniul Major de Interventie 3.1 "Promovarea culturii antreprenoriale" din cadrul POSDRU.
Peste 20 de tipuri de actiuni au primit si pot primi in continuare sprijin financiar nerambursabil in cadrul acestei linii de finantare.

Ascendis Consulting a inregistrat in primul semestru din 2008 o cifra de afaceri de 2,1 milioane euro, in crestere cu 61% comparativ cu perioada similara a anului trecut. Ascendis este prezenta de peste zece ani pe piata de training si consultanta din Romania, fiind specializata in domeniile consultanta, training si invatare experientiala.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri