"Am convenit ca magazinul din Targu-Mures are un format prea mare, atipic pentru ceea ce se doreste a fi conceptul SPAR in tara noastra”, a precizat directorul general al Spar Romania, Sorana Georgia.

In acest context, compania Spar Romania si-a definitivat strategia de dezvoltare imediata a formatului magazinelor retelei in Romania. Astfel, compania a decis sa se concentreze in special pe un format de magazine de tip supermarket de dimensiuni mai reduse, care s-a dovedit a fi cel mai performant, dar cu o oferta completa de produse.

"Am deschis magazine noi sau am preluat si modernizat magazine existente, atat in orase mari cat si in localitati mai mici. Am urmarit sa punem la dispozitia locuitorilor acestora o forma profesionista si moderna de comert”, a mai subliniat directorul general al Spar Romania, Sorana Georgia.

Citeste si:

Spar a intrat pe piata din Romania in anul 2006, iar in prezent opereaza 21 unitati, in Arad (doua magazine), Resita (2 magazine), Deva (doua magazine), Odorheiu-Secuiesc, Alba-Iulia (trei magazine), Constanta, Hateg, Medias, Ramnicu-Valcea, Orsova, Sfantu-Gheorghe, Petrosani, Ineu, Chisineu-Cris si Otelu Rosu.

Spar a fost fondat in anul 1932 in Olanda. "Spar" inseamna "bradul de Craciun", a carui reprezentare este si sigla magazinelor Spar. La nivelul mondial, numarul total al magazinelor Spar era in decembrie 2007 de peste 13.700, cu o cifra de afaceri totala de peste 27 miliarde de euro in 2006, extins pe patru continente in 33 de tari.