Orkla Foods Romania (OFR), unul dintre principalii jucatori din domeniul produselor alimentare, a ramas fara director de vanzari de la inceputul lunii martie, dupa ce Calin Pop a demisionat din functie, anunta reprezentantii OFR.
Fara a oferi detalii suplimentare in legatura cu motivele care au stat la baza acestei decizii, reprezentantii Orkla Foods Romania declara ca a fost vorba de o hotarare “agreata de ambele parti”.

Calin Pop (41 de ani) a ocupat functia de director de vanzari a filialei locale a grupului norvegian timp de trei ani.

Potrivit OFR, compania desfasoara in prezent un proces de selectie pentru numirea unui nou director de vanzari.

Orkla Foods Romania face parte din corporatia norvegiana Orkla, compania intrand pe piata romaneasca in 2002, prin achizitionarea companiei Topway Food, producatorul de margarina, sosuri, ketchup si mustar.

In 2005, a preluat, de asemenea, producatorul de pate Ardealul si pe cel de margarina Royal Brinkers, aceste doua achizitii aducandu-i OFR cinci noi fabrici de productie si peste 500 de angajati.

Orkla Foods Romania detine in portofoliul sau mai multe marci, printre care cele mai cunoscute sunt Bunica, Wiesana, Ardealul si Tomi. Compania a raportat in 2007 o cifra de afaceri de aproximativ 96 mil. lei (29 mil. euro) si un profit de 3,14 mil. lei (aproximativ 943.000 euro), conform datelor disponibile pe site-ul Ministerului de Finante.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri