OBI a lansat, ieri, concomitent doua magazine la Pitesti si Arad printr-o investitie de aproximativ 10 milioane de euro.

Retailerul anuntase in decembrie 2008 ca va investi, in acest an, circa 25 milioane de euro pentru inaugurarea a cel putin cinci reprezentante in Romania.

"Daca nu vom deschide in luna noiembrie o noua reprezentanta, cel tarziu in primavara viitoare vom incepe din nou expansiunea si deschiderea de noi magazine OBI", a spus Quinzi, potrivit NewsIn.

Magazinele lansate miercuri au o suprafata de 10.000 de metrii patrati si circa 120 de angajati fiecare.

Retailerul de bricolaj OBI a intrat pe piata din Romania in luna noiembrie a anului 2008 si are in prezent patru reprezentante in Oradea, Bucuresti, Pitesti si Arad.

Cu peste 523 de magazine, OBI ocupa primul loc pe piata germana si este unul dintre principalii comercianti DIY "Do it Yourself" din Europa. Pe langa Germania, Cehia, Slovenia, Polonia, Ungaria, Bosnia-Hertegovina si Rusia, OBI este de asemenea prezent in Italia, Austria, Elvetia, Croatia, Ucraina.

Potrivit country managerului OBI, Romano Quinzi, retailerul de bricolaj va continua expansiunea pe plan european prin deschiderea a aproximativ 16-20 de unitati.

„In urmatorii ani, OBI se va concentra pe extinderea pe pietele din Europa Centrala si de Est. OBI este cel de-al cincilea mare distribuitor DIY din lume, avand peste 38.000 de angajati. Magazinele OBI au inregistrat in anul financiar 2006 - 2007 vanzari totale de 5,8 miliarde euro. Vanzarile la nivel international au atins o cota de piata de 43%“, se mentioneaza intr-un comunicat al OBI Romania.