Potrivit informatiilor furnizate de companie, Romstal va continua planul de extindere in 2009 cu deschiderea unor unitati in regim de franciza in Rusia, Ucraina, Moldova, Romania, Bulgaria si Serbia.

Magazinele deschise in Ucraina si Rusia in sistem de franciza au 150 metri patrati, din care 70% il reprezinta depozitul si 30% spatiul de expunere. Investitia a acoperit in jur de 200 euro/mp.

“Franciza este un mod de extindere a afacerii, iar pentru Romstal reprezinta mecanismul ideal de dezvoltare si o alternativa la solutia costisitoare a deschiderii de noi unitati proprii", a declarat directorul de franciza al Romstal, Cristi Costache.

Reteaua de magazine Romstal numara, in prezent, 90 de unitati deschise in regim propriu si 110 unitati in sistem de franciza, in Romania, Republica Moldova, Ucraina, Rusia, Serbia, Bulgaria si Italia.

Distribuitorul de echipamente de instalatii pentru constructii Romstal activeaza pe piata din Romania din anul 1994, iar portofoliul de produse este grupat in sase categorii de interes, gestionate de divizii specializate – Thermo, Klima, Hydro, Sanni, Electro si Ceramic.

Grupul Romstal mai cuprinde Valrom Industrie, producator de sisteme de tevi din plastic, Valplast Industrie, producator de tevi si fitinguri din PVC, si dealer-ul auto Autoklass Center.