"Anul acesta, ne asteptam la o crestere a cifrei de afaceri, comparativ cu 2008, cu aproximativ 10-20%, de la cele cinci milioane de dolari inregistrate de divizia Cryovac in Romania, pana la valoarea de sase milioane de dolari", a declarat general managerul diviziei de solutii pentru produse alimentare Cryovac, Radu Stoiculescu.

De asemenea, cea de-a doua divizie prezenta pe piata autohtona, Shrink Packaging, estimeaza, pentru 2009, o crestere a cifrei de afaceri cu circa 6-8%, comparativ cu cea inregistrata in 2008 . "Anul acesta ne asteptam la o crestere a cifrei de afaceri cu 6-8% si dorim sa continuam expansiunea retelei de distributie, de la doi distribuitori, cati avem in prezent, la patru", a precizat directorul regional pentru divizia de filme termocontractibile in Romania, Bulgaria, Serbia si Moldova, Cristina Stanciu.

Astfel, cifra de afaceri estimata de Sealed Air pentru piata autohtona de amblaje va fi cu circa 15% mai mare fata de cea din 2008.

Din totalul de sase milioane de dolari inregistrate de Sealed Air in Romania anul trecut, aproximativ cinci milioane de dolari provin din vanzarile de utilaje si ambalaje ale Cryovac, iar aproximativ un milion de dolari din vanzarea de filme termocontractibile.
La nivel mondial, grupul a avut anul trecut venituri cumulate de 4,9 miliarde de dolari.

Sealed Air este producator si distribuitor de ambalaje si utilaje pentru ambalare si activeaza in 51 de state la nivel mondial de peste 50 de ani. Pe piata din Romania distribuitorul este prezent din 2005 si ofera solutii de ambalare pentru producatori precum Chipita, Alka, Supreme Chocolat, Excelent, Trimus Prod, Transavia, Ifantis si Campofrio.